[ Quests | Spoken van de Tempel » ]
De party word gestuurd om bandieten te stoppen die rijstwagens overvallen. Met een namaak wagen zetten ze zich in als levend aas waarbij er een doelbewust ontsnapt. De groep achtervolgt deze bandiet terug naar het kamp van de bandieten.
Na raport uit te brengen keren ze terug naar de berg waar het kamp is en vinden ze een nieuwe ingang. Na een lang stelsel grotten, bewaakt door kobolts en een bat swarm vinden ze een achterwaardse ingang naar het kamp van de bandieten. Er word een spoor uitgezet waarlangs het leger later de bandieten zal kunnen ver®assen.
Samen met Eenheid 2 en Dui-Chin de Kleine Kapitein (公羊下巴) word een volledige aanval opgezet op het bandietenkamp. Met een harde strijd word de vijand teruggedwongen, maar plots verschijnen er gevaarlijke vuur-elementals. Deze komen uit een in de grot van het kamp verborgen kloostergebouw.
In het kloostergebouw bevinden zich meer vuur elementals en bewakers en uiteindelijk een vreemde magische constructie die bliksem gebruikt als energiebron om een magier speciale krachten te geven. Met even puzzelen vernietigt de party de puzzel waardoor de magier uiteindelijk word verslagen. Feest alom!